تنظیفان
خانه / پاچه تنظیف / انواع پارچه تنظیف شیشه ارزان

انواع پارچه تنظیف شیشه ارزان

از پارچه تنظیف، برای تمیز کردن سطوح مختلفی مثل میزها، دیوارها، کابینتها، اپن آشپزخانه و شیشه می توان استفاده کرد و علاوه بر آن از پارچه های تنظیف صنعتی برای نظافت دستگاه ها و محیط کار در تولیدی استفاده می گردد.  با مراجعه  به سایت های اینترنتی می توانید از قیمت پارچه تنظیف شیشه، پارچه تنظیف صنعتی و غیره آگاهی پیدا کنید.

انواع پارچه تنظیف شیشه ارزان

تقسیم بندی کیفیت پارچه های تنظیف شیشه

تقسیم بندی کیفیت پارچه های تنظیف شیشهپارچه های تنظیف با توجّه به نوع کاربرد، دارای ضخامت، کیفیّت رنگ و جنس مختلفی  می باشند برای مثال، پارچه های تنظیف صنعتی ممکن است با پارچه های تنظیف شیشه و یا پاک کننده سطوح تفاوت داشته باشد و به همین علّت، پارچه های تنظیف را به انواع گوناگون تقسیم می کنند.

از نظر نوع مصرف، این پارچه تترون سفید را به سه دسته می توان تقسیم نمود؛ پارچه های تنظیف برای شستشو، پارچه های تنظیف برای خشک کردن و پارچه های تنظیف برای گردگیری. پارچه هایی که برای گردگیری مناسب هستند؛ برای تمامی سطوح مناسب می باشند و در صورتی که گرد و غبار زیادی بر روی آن بنشیند، می توان آن را شست.

پارچه های مخصوص خشک کردن در صورت مرغوب بودن، دارای قدرت جذب بالایی بوده و سطح را به گونه ای نظافت می کنند تا کاملاً خشک شده و در ضمن کدری و تیرگی ناشی از آلودگی را از سطح دور کرده و آن را برّاق می کند.

پارچه های تنظیفی که مخصوص شستشو می باشند اگر از کیفیّت ساخت خوب و  قدرت جذب زیادی برخوردار باشند، انتظار می رود که سطوح را از آلودگیها زدوده و آنها را کاملاً تمیز گرداند.

گرچه استفاده از هر سه نوع پارچه تنظیف برای شیشه ممکن است، امّا از آنجا که شیشه سطحی است که ممکن است با انواع آلودگیها و لکّه ها کثیف گردد و در صورت گرد و غبار گرفتن، امکان زدودن آنها با پارچه های خشک و شستشو کننده وجود دارد، فلذا، می توان گفت که در حالت کلّی استفاده از پارچه های تنظیف خشک کننده و  مخصوص شستشو برای سطوح شیشه ای مناسب تر به نظر می رسد.

به منظور تشخیص پارچه های تنظیف از یکدیگر، برخی تولید کننده ها ممکن است که هرکدام را به رنگ خاصّی تولید کنند؛ به همین منظور، این پارچه ها را در رنگ های سبز، زرد، قرمز و آبی تولید کرده و به بازار هدف عرضه می نمایند. پارچه های سبز قابل استفاده در مکانهایی نظیر رستورانها و کافی شاپ ها می باشند؛ پارچه های زرد و قرمز برای نظافت سرویس بهداشتی می توانند مورد استفاده قرار گیرند و پارچه های آبی مناسب سطوحی نظیر میز و شیشه می باشند.

مناسب ترین قیمت پارچه تنظیف دولا

مناسب ترین قیمت پارچه تنظیف دولایکی از انواع پارچه تنظیف و  پارچه یکبار مصرف که ممکن است در بازار  به دلیل ویژگی های خاصّ خود، فروش خوبی داشته باشد، پارچه تنظیف دو لا می باشد. این نوع پارچه تنظیف می تواند به پاک شدن انواع سطوح آشپزخانه ای نظیر کابینتها، ماشین ظرفشویی، یخچال و سطح رویین اجاق گاز از انواع چربی و دود گرفتی کمک شایانی نماید و افزون بر آن در تمیز کردن کلید و پریزها و سایر وسایل خانه به کار خانم های خانه دار بیاید.

از دیگر کاربرد های این پارچه ها این  است که با کمک آنها می توان وسایل چرمی را براق و پاک نمود و بدون استفاده از مواد شوینده و آب، شیشه های خودرو را با آنها تمیز نمود و درون خودروها را نیز با کمک این نوع پارچه تنظیف، لک زدایی کرد.

وب سایت  ما به عرضه و فروش انواع پارچه تنظیف به صورت اینترنتی می پردازد با جستجو در سایت می توانید پارچه تنظیف دولا و یا سایر مدل های این پارچه را پیدا کرده و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مطلب پیشنهادی

فروشنده معتبر پارچه تنظیف پنبه ای

پارچه تنظیف انواع و اقسام مختلفی دارد. امروزه این پارچه‌ ها در انواع کیفیت‌ ها در بازار موجود هستند.تشخیص پارچه تنظیف مرغوب و مناسب و همچنین در‌نظر‌گرفتن قیمت پ

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما