تنظیفان
خانه / پارچه لنگ / قیمت روز پارچه لنگ یزدی در تهران

قیمت روز پارچه لنگ یزدی در تهران

پارچه لنگ یزدی یکی از قدیمی ترین نوع پارچه های موجود در بازار است که هنوز هم که هنوز است کاربرد های متفاوتی در جامعه دارد. این نوع پارچه از بازار خرید و فروش خوبی در تهران و سایر شهر های ایران برخوردار است و موجب شده تا همواره به قیمت روز توسط فروشندگان آن عرضه شود.

قیمت روز پارچه لنگ یزدی در تهران

مشخصات پارچه لنگ قرمز تمام نخ

مشخصات پارچه لنگ قرمز تمام نخمشخصات لنگ های تولید شده در بازار بستگی به نوع تولید و جنس آن بستگی دارد که اغلب به صورت تمام نخ و یا نخ همراه با پلی استر تولید می گردد. این لنگها و  پارچه حوله ای گلدار همواره در ابعاد استاندارد و ثباتی دوخته شده و به بازار عرضه می شوند که ابعاد آنها به طول ۲۸۰*۸۰ سانتی متر تولید می شود.

البته در قدیم و امروزه در برخی موارد لنگها را از نخ ابریشمی خالص نیز تولید می کنند. این نوع لنگها بیشتر از نوع درجه یک هستند و به عنوان لنگ با کیفیت در بازار شناخته می شوند.

لنگ های تولید شده در استان یزد اغلب به رنگ قرمز تولید می شوند که همگی رنگ ثابتی دارند و با هر بار شستشو رنگ آن از بین نمی رود و دلیل به خاطر استفاده از گیاه خاصی برای رنگ کردن لنگ ها است که موجب می شود بعد از هر بار شستشو نیز رنگ آن رفته رفته ثابت شود.

لنگها برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند که در قدیم و الان نیز مهمترین استفاده آنها برای حمام بود. امروزه علاوه بر حمام در ورزش های سنتی، استخرها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی به عنوان تنظیف یا عرقچینی هم مصرف می شود.

بهترین پارچه لنگ ارزان چیست؟

بهترین پارچه لنگ ارزان چیست؟لنگ های با استفاده از متریال و نخ های متفاوت و دوخت های متفاوت تولید و روانه بازار می شوند که پارچه لنگ ارزان بیشتر برای تولید لنگ های درجه سه استفاده می گردد. پارپه لنگ های ارزان اغلب از بافت تراکم کمتری برخوردار هستند و بیشتر برای شستشوی اتومبیل یا مصارف روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت نخ و  پارچه یکبار مصرف و لنگها در نوع کارایی و کاربرد آنها بسیار تاثیر گذار است به طوری که لنگ های تمام نخ بهترین نوع لنگ برای استفاده در حمامها برای خشک کردن بدن استفاده می شود.

کارخانه های تولیدکننده لنگ در یزد انواع پارچه های لنگ با کیفیت و درجه بندی های مختلف و اغلب در بسته بندی های کیسه ای عرضه می کنند که هر یک متناسب با کیفیت نخ و نوع دوخت قیمت های متفاوتی دارند. شما عزیزان نیز برای خرید عمده انواع لنگ قرمز یزدی می توانید از طریق کارشناسان فروش این مجموعه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما