تنظیفان
خانه / پارچه کرباس / عرضه عمده پارچه کرباس سفید

عرضه عمده پارچه کرباس سفید

نخ اصلی برای تولید پارچه کرباس سفید( که به آن کرپاس هم گفته می شود) پنبه است. پنبه به راحتی متصل می شود و مقاومت بالای دارند. از مشخصات پارچه کرباس اعلا می توان به مواردی چون صاف بافته شدن و حاشیه های تمیز، در بافت این پارچه زدگی وجود داشته نباشد، محکم بودن پارچه اشاره کرد.

عرضه عمده پارچه کرباس سفید

کاربرد پارچه کرباس در تنظیف

کاربرد پارچه کرباس در تنظیف

پارچه کرباس بیشتر به رنگ سفید تولید و روانه بازار فروش می شود. اما در بعضی مواقع به خاطر درخواست مشتری های خاص با نخ های رنگارنگ در طرح های متنوع بافته می شود. 

مانند کرباس قلمکار: که برای چاپ قلمکار کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد این پارچه ها برای سفره غذا خوری و  و برای پارچه لحاف کرسی کاربرد دارد.

کاربرد پارچه کرباس مینایی: پارچه های کرباس سفید در اختیار رنگرز ها قرار می گیرد و با رنگ های مخصوص رنگرزی که رنگ آبی و سورمه ای برای کرباس مینایی کاربرد دارد رنگرزی می شود و این پارچه برای تولید تشک، لحاف، لباس کاربرد دارد.

کرباس نقش دار: برای این نوع کرباس قبل از بافت نخ ها را رنگ می کنند و سپس ماسوره می کنند رنگ های این کار اکثرا آبی، قرمز، صورتی و سرمه ای است. مصرف این نوع پارچه برای چادر های مختلف است.

 از دیگر موارد کاربرد کرباس در تنظیف عبارتند از گیوه ملکی نجف آباد و چادر ورکاری است( بافته ای دارای رنگ آبی و صورتی که زنان با آن چادر می دوختند )

از مصارف دیگر پارچه کرباس: بسته بندی کالاها، آستری کفش ها، لایه لباس و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع پارچه یک انتخاب بسیار خوب و مناسب برای کارهای صنعتی است.

فروش پارچه کرباس به صورت کلی

فروش پارچه کرباس به صورت کلی

بافت پارچه کرباس در زمان گذشته به دست زنان نجف آبادی در خانه انجام می شود و از صنایع دستی نجف آباد محسوب می شود اما با گذشت زمان رونق این کار در میان مردم کمرنگ شد و در صنعت نساجی این نوع تولید پارچه جا پیدا کرد اما با تغییرات متفاوتی تولید می شود. در شهر نجف آباد به کرباس، کار بافی شهرت داشت.

 عرضه عمده پارچه کرباس در استان یزد و شهرستان های خرانق، میبد، اردکان و ….تولید و به صورت کلی وارد بازار می شود. هر کدام از این تولید کننده ها نمایندگی های پخش دارند که به صورت کلی این نوع پارچه را در اختیار مصرف کنندگان که تولید های بزرگ هستند قرار می دهند این نمایندگی ها البته به صورت آنلاین و اینترنتی هم فروش دارند و محصول مورد نظر را در اختیار سفارش دهنده قرار می گیرد.

مطلب پیشنهادی

تولید کننده پارچه کرباس رنگی طبیعی

امروزه پارچه ها در انواع بسیار متعددی یافت می شوند که هر کدام دارای چندین طرح و رنگ بوده و مصارف مخصوص به خود را نیز دارند. از جمله این  پارچه ها که موضوع مورد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما