تنظیفان
خانه / پارچه متقال پرشکن / تولید کننده نمونه پارچه متقال پرشکن

تولید کننده نمونه پارچه متقال پرشکن

گوناگونی در روش های تولید نخ باعث تنوع در پارچه و همینطور دوخت و موارد استفاده پارچه شده است. پارچه متقال به پارچه ای نازک تر از کرباس یا چلوار گفته می شود که از نوع پارچه نخی می باشد.این پارچه خام است و فرایند چاپ یا رنگ بررویش صورت داده نشده است.

تولید کننده نمونه پارچه متقال پرشکن ریز بافت بودن این نوع پارچه برای رویه بالش های پردار را مشخصه اصلی آن می داند. هر چه بافت پارچه متقال ریزتر باشد امکان بیرون زدن پر از پارچه کمتر می شود.

پارچه های پرشکن یا پر گیر در انواع پنبه و پلی استر هستند که نوع خوب درصد پلی استر بیشتری دارد.کیفیت پارچه های پرگیر در قیمت آنها تاثیر بسزایی دارد.

تولید کننده نمونه پارچه متقال پرشکن

مدلهای پارچه متقال در صنعت نساجی

مدلهای پارچه متقال در صنعت نساجیمدلهای پارچه متقال در صنعت نساجی بسته به کیفیت آن و موارد مصرف متفاوت است. پارچه های متقال از نوع پارچه های نخی و سبک محسوب می شوند اما ویژگی مهم این پارچه پرزدار نشدن آن است به همین دلیل به عنوان پارچه های تنظیف مورد استفاده قرار می گیرد.

مدلهای ریز بافت آن برای دوخت ملحفه و ملافه نیز مناسب است زیرا در برابر لک مقاوم است و از بیرون زدن پر در بالش نیز جلوگیری می کند. و به دلیل سبک بودن و خنکی آن برای دوخت ملحفه و لحاف برای جای خواب کودک بسیار مناسب است .

از مدل های نازکتر آن می توان برای گردگیری به جای دستمال های جادویی چینی نیز استفاده کرد. می توانید آن را در اندازه های مختلف برش زده و در آب جوش بجوشانید بعد از گرفتن آب, پارچه کمی ضخیم تر شده و آماده امور نظافت می باشد.

خرید مستقیم متقال پرشکن از نمایندگی

خرید مستقیم متقال پرشکن از نمایندگیبرای خرید مطمئن بهتر است خرید متقال پرشکن از نمایندگی های فعال این محصولات در سراسر کشور را در نظر داشته باشید. این فروشگاه ها که نمایندگی عرضه مستقیم محصولات تولیدی کارخانه می باشد عموما دارای کیفیت مطلوب تر بوده و تمامی مدل های موجود را دارند.

همچنین قیمت این مراکز به مراتب مناسب تر و پایین از سایر فروشگاه ها خواهد بود. زیرا عرضه مستقیم و حذف واسطه های متعدد موجب پایین ماندن قیمت شده و از افزایش بی رویه و نامتعارف قیمت کالا جلوگیری می کند.

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت های این نمایندگی ها نیز بدون نیاز به حضور در محل, خرید خود را انجام دهید و حتی برخی از این فروشگاه ها تخفیفات مورد توجهی برای خرید آنلاین قرار داده اند که از این تخفیفات نیز بهره مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما