تنظیفان
خانه / پارچه تنظیف / پخش عمده پارچه تنظیف کیلویی

پخش عمده پارچه تنظیف کیلویی

مرکز پخش پارچه تنظیف کیلویی این پارچه‌ها را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه می کند پارچه تنظیف به صرفه می باشد و به نرخ عمده فروشی است و بسیار مناسب تر از سطح بازار است.

پخش عمده پارچه تنظیف کیلویی

نمونه های محتلف پارچه تنظیف

نمونه های محتلف پارچه تنظیفانواع پارچه ابریشمی وجود دارد که هر کدام کاربرد و مزایای منحصر به فرد خود را دارد انواع پارچه های تنظیف شامل: پارچه ابریشمی، ترگان، پارچه تترون سفید، پارچه ساتن، پارچه متقال و….جنس آنها می تواند از الیاف مصنوعی یا طبیعی یا ترکیبی از هر دو باشد.

پارچه های تنظیف قرار است برای تمیزکاری مکان‌هایی مانند منازل، صنعتها، بیمارستانها، فست فود ها و اماکن از این قبیل استفاده شود و به همین دلیل چون مصارف آن گسترده است. جنس به کار رفته در هر کدام نیز متفاوت است. برای مثال جنسی که برای تمیز کردن صنایع به کار می‌رود با جنس که برای تمیز کاری بیمارستان به کار می‌رود متفاوت است.

پارچه‌هایی که در صنعت به کار می روند به دلیل نوع خواست آلاینده ها و نوع خاص مواد که در آن وجود دارد با پارچه بیمارستانی که اغلب با میکرو ارگانیسمها سر و کار داریم متفاوت است.پارچه های تنظیف همچنین ابعاد و اندازه های مختلف دارند و ضخامت های متفاوت برای آنها مطرح می‌شود انواع ضخامت شامل پارچه تنظیف با ضخامت ضخیم، ضخامت معمولی و ضخامت متوسط وجود دارد که نوع ضخامت ضخیم آن اغلب پرفروش در است.

مرکز عرضه پارچه تنظیف در تهران

مرکز عرضه پارچه تنظیف در تهرانپارچه تنظیف با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای در بازارهای تهران عرضه می شود این پارچه ها در کیفیت بالایی قرار دارند و در تولید آنها بهترین مواد درجه یک به کار رفته است این قیمت در بازارهای تهران بسیار ارزان تر می باشد و شما برای خرید می توانید از مراکز عمده فروش تهیه نمایید تا قیمت‌های خرید مراکز دیگر را از ما دریافت کنید و نه قیمت یک مشتری معمولی.

در صورتی که این قیمت به صورت مستقیم به نرخ کارخانه برای شما عرضه شود شما هزینه های اضافی مانند هزینه نقل و انتقالات به مراکز خرید دیگر و هزینه‌های نگهداری از این محصول را نمی‌پردازید و فقط قیمت اصل پارچه تنظیف را می‌پردازید. همچنین در صورت خرید مستقیم از کارخانه به نرخ عمده فروشی اغلب شما هزینه های تخفیف دار شده را برای شما در نظر می‌گیرند و این یعنی شما حتی هزینه کمتری نسبت به اصل کالا می پردازید.

عرضه پارچه تریکو کشی باکیفیت در مراکز فروش اغلب ارزش بیشتری نسبت به قیمت خود پارچه ها دارد به عبارت دیگر شما پارچه ای را تهیه می کنید که کیفیت آن باید هزینه‌های بیشتری را متحمل شود ولی ما هزینه‌ها را در سطح مقرون به صرفه و مناسب تر نگه داشته ایم.

جهت خرید این پارچه های با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه عمده فروشی می توانید با شماره که در همین سایت قرار می گیرد تماس حاصل فرمایید تا به واحد فروش ما متصل شوید و ضمن اطلاع از آخرین قیمت های این پارچه در بازار تهران از انواع پارچه ها نیز به صورت تلفنی مطلع و از کاربردها و ویژگی‌های هر کدام با خبر شوید.

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پارچه تنظیف رنگی

پارچه هایی که در دسترس خریداران قرار می گیرد در انواع و اقسام مختلفی هستند که با مشخصات منحصر به فردی مورد کاربری قرار می گیرند. پارچه تنظیف رنگی از جمله محصولا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما