تنظیفان
خانه / پارچه تنظیف / قیمت مرغوب ترین پارچه تنظیف ریز بافت

قیمت مرغوب ترین پارچه تنظیف ریز بافت

پارچه تنظیف ریز بافت یک نوع از پارچه تنظیف است که مصارف نظافتی دارد. بافت پارچه تنظیف بر عملکرد پارچه تاثیر گذار است که سبب می شود در محیط های گوناگونی از آن استفاده گردد.

قیمت مرغوب ترین پارچه تنظیف ریز بافت

اهمیت بافت ریز در عملکرد پارچه تنظیف

اهمیت بافت ریز در عملکرد پارچه تنظیفدر صنعت پارچه سازی پارچه ها دارای دسته های مختلف با کاربردها و ویژگی های متفاوت هستند. موارد زیادی وجود دارد که پارچه ها را از یکدیگر متمایز می کند از جمله نوع بافت، جنس الیاف، طرح، رنگ و … . یکی از این انواع، پارچه تنظیف می باشد.

عملکرد اصلی  پارچه یکبار مصرف در نظافت مکان ها یا سطوح مختلف است. این پارچه اهمیت و کاربرد بسیاری دارد و از آن در کارخانه ها و محیط های صنعتی، گلخانه ها، اماکن عمومی مثل رستوران، کارواش، بیمارستان و مصارف خانگی استفاده می شود. خود این پارچه هم متناسب با عملکردش تنوع بسیاری دارد و بسته به نوع مصرف از جهات کیفیت، رنگ، ضخامت، نوع بافت و جنس متفاوت است.

پارچه تنظیف ریز بافت در رنگ بندی های گوناگون برای سلیقه های مختلف در بازار یافت می شود و بافتی مرغوب و لطیف دارد. برای فروشِ بیشتر، پارچه ها را به صورت عمده عرضه می کنند. اهمیت بافت ریز در پارچه تنظیف از آن جهت است که می تواند در کارهای ظریف تر مثل تمیز کردن لکه ها، کثیفی و چربی پرکاربردتر باشد و به عنوان دستمال آشپزخانه استفاده شود. این بافت رطوبت را بیشتر جذب می کند و از آن جهت در منازل محبوب تر است.

خرید کلی پارچه تنظیف مرغوب

خرید کلی پارچه تنظیف مرغوبانواع پارچه ها در صنایع ایرانی در حجم متفاوت تولید می شود که یکی از این پارچه ها که با کیفیت خوبی نیز عرضه می شود پارچه تنظیف است. دلیل بالا بودن مرغوبیت این کالا استفاده از پنبه در ساخت آن است. دلیل تنوع در کیفیت این محصول نیز تفاوت در سطح کیفی مواد اولیه استفاده شده در تولید آن می باشد.

در خرید پارچه تنظیف و پارچه تریکو کشی مرغوب باید به عرض، وزن در یک متر، جنس نخ استفاده شده، تعداد تار و پود پارچه، رنگ و موارد مصرف دقت ویژه ای داشت. این پارچه به صورت رولی، تختی یا کتابی در وزن و متراژ های گوناگون عرضه می شود.

پارچه های تنظیف مرغوب در کیفیت های مختلف در بازار های ایران وجود دارند. این محصولات هم به صورت عمده در بستر اینترنت هم در بازارها و یا در نمایندگی های فروش ارائه می شود. از مزایای خرید پارچه تنظیف مرغوب از اینترنت صرف زمان و هزینه کمتر است. هم چنین می توان با دریافت نمونه قبل از انجامِ خرید کلی از کیفیت پارچه اطمینان حاصل کرد.

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پارچه تنظیف رنگی

پارچه هایی که در دسترس خریداران قرار می گیرد در انواع و اقسام مختلفی هستند که با مشخصات منحصر به فردی مورد کاربری قرار می گیرند. پارچه تنظیف رنگی از جمله محصولا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما