تنظیفان
خانه / پارچه اپیلاسیون / تولید کنندگان برتر پارچه اپیلاسیون در ایران

تولید کنندگان برتر پارچه اپیلاسیون در ایران

پارچه اپیلاسیون یکی از بهترین ابزار ها جهت انجام عمل اپیلاسیون می باشد. بهترین پارچه اپیلاسیون، متقال نام دارد. تولید کنندگان برتر پارچه اپیلاسیون در کشور، با کیفیت ترین محصولات را عرضه می کنند.

تولید کنندگان برتر پارچه اپیلاسیون در ایران

بهترین جنس پارچه برای اپیلاسیون چیست؟

بهترین جنس پارچه برای اپیلاسیون چیست؟برای انتخاب بهترین نوع پارچه جهت اپیلاسیون نیاز است تا به مواردی توجه نماییم. برای اینکه اپیلاسیون انجام دهیم از بسیاری پارچه ها می توانیم استفاده نماییم، اما برای گرفتن بهترین نتیجه، باید در گزینش جنس پارچه دقت کنیم.

جهت انجام اپیلاسیون به جای پارچه ها، محصولات دیگری مانند پد نیز وجود دارند، اما پارچه ها هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده اند و طرفداران خاص خود را دارند.
برای بسیاری افراد رول های پارچه ای بهترین مورد برای اپیلاسیون به شمار می رود. بهترین جنس پارچه برای اپیلاسیون بدن، متقال نام دارد. پارچه متقال خود نیز در انواع متنوعی تهیه می گردد.
انتخاب یک متقال مناسب، جهت گرفتن نتیجه خوب از عمل اپیلاسیون بسیار حائز اهمیت است. هر یک از پارچه های متقال ویژگی های خاص خود را دارد.
از این جنس پارچه ها استفاده های گوناگونی در صنایع آرایشی، بهداشتی و … صورت می گیرد. اما در بخش ما قصد معرفی این پارچه در بخش آرایشی و زیبایی را داریم.

متقال ها نسبت به دیگر روش های اپیلاسیون ارزان تر و بهتر هستند، بنابراین استفاده از این روش مقرون به صرفه است و در نهایت نتیجه رضایت بخش تری در پی خواهد داشت. استفاده از متقال آسیب های احتمالی وارده به پوست را به حداقل می رساند.

برای اینکه بدانید مناسب ترین پارچه متقال جهت اپیلاسیون کدام است، هنگام تهیه محصول به موارد زیر توجه نمایید: 

  • به میزان آهار روی پارچه توجه کنید. این آهارها هر چقدر بیشتر باشند، موهای زائد بدن را بهتر پاکسازی خواهند کرد. و نتیجه نهایی بهتر خواهد بود.
  • بهتر است پارچه ها رنگی سفید و جنسی ضخیم داشته باشند.

کارخانه معروف پارچه مخصوص اپیلاسیون

کارخانه معروف پارچه مخصوص اپیلاسیون کارخانه معروف پارچه مخصوص اپیلاسیون، بهترین و مناسب ترین پارچه ها را جهت اپیلاسیون تهیه می نماید. این پارچه ها در کیفیت های بالا و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می شوند.

در کارخانه این نوع پارچه ها را از پنبه خالص تهیه می کنند و گاهی هم کمی پلی استر به آن اضافه می نمایند. هر چه میزان پلی استر کمتر باشد، پارچه با کیفیت تر خواهد بود و حساسیت کمتری برای پوست در پی خواهد داشت.

همچنین بعد از استفاده قابلیت شستشو نیز دارند. استفاده از این پارچه عمل اپیلاسیون را برای شما آسان تر خواهد کرد و از آنجایی که فواصل انجام این عمل را افزایش خواهد داد، تا ماه ها نیاز به انجام اپیلاسیون نخواهید داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما