تنظیفان
خانه / پارچه تنظیف / بزرگترین کارخانه تولید پارچه تنظیف سفید

بزرگترین کارخانه تولید پارچه تنظیف سفید

با توجه به گسترش آلودگی هوا و اهمیت زیاد پاکیزگی یکی از دغدغه های اصلی افراد بخصوص خانم های خانه دار و مسئولین نظافت شرکت ها و ارگان ها استفاده از وسایلی است که به نحو مطلوبی این آلودگی ها را برطرف و اثر لک یا رد دستمال بر جا نماند یکی از بهترین وسایل این کار پارچه تنظیف سفید می باشد که به سادگی قابل دسترس بوده و قیمت مناسبی دارد.

بزرگترین کارخانه تولید پارچه تنظیف سفید

پرکاربرد ترین انواع پارچه تنظیف

پرکاربرد ترین انواع پارچه تنظیفبا عنایت به تولید پارچه های گوناگون جهت نظافت و تمیزی در ابعاد صنعتی، استفاده از پارچه تترون سفید استقبال خوبی شده است چرا که علاوه بر میزان آبکشی و یا آبگیری بالا پس از تمیز کاری اثر رد یا لک بر روی سطوح باقی نمانده و تمام آلودگی ها را به خود جذب می نماید. با توجه به سفید بودن پارچه تنظیف پس از تمیز کاری می توان به راحتی پارچه آلوده و غیر قابل استفاده را تشخیص داد و با پارچه ی تمیز جایگزین نمود این در حالی است که در سایر پارچه های تنظیف با رنگ های متفاوت این قابلیت وجود ندارد.

انواع پارچه تنظیف سفید در دو نوع تولید و توسط تولید کنندگان روانه بازار می گردد که در ذیل به توضیح آن می پردازیم:

  • پارچه تنظیف سفید زنبوری: این نوع از پارچه که به صورت طاقه ای و کتابی به بازار عرضه شده است دارای محافظ درشت و به حالت کندو زنبور عسل شش ضلعی های منتظم تولید،از لحاظ نظافت یکی از پرفروش ترین نوع پارچه تنظیف می باشد ولی کاربرد مهم آن جهت جلوگیری از بروز آلودگی ها و نشست گرد و غبار بر روی وسایل است.
  • پارچه تنظیف سفید پوشکی: این نوع پارچه تنظیف که در گذشته جهت پوشک کودکان و نوزادان تولید می گردید از این رو با این نام مشهور شده است. با توجه به میزان خوب جذب آب و امروزه با عدم استفاده از این پارچه ها جهت پوشک در خانه ها، ابتدا در منازل جهت نظافت مورد استفاده قرار گرفت ولی به تدریج با کارایی بالای آن راه خود را به تمامی اماکن برای نظافت باز نمود به نحوی که امروزه در کمترین مکانی است که با پارچه تنظیف سفید استفاده نکنند.

پخش پارچه تنظیف به قیمت کارخانه

پخش پارچه تنظیف به قیمت کارخانهبه علت تقاضای بالای پارچه تنظیف سفید  و  پارچه یکبار مصرف تولیدکنندگان به صورت طاقه هایی با متراژ بالا و در عرض های زیاد تولید، به صورت فله ای به بازار عرضه نموده اند. از این نوع پارچه در ابعاد کوچک با بسته بندی های کتابی جهت استفاده در منازل نیز تولید شده است به نسبت قیمت پخش پارچه تنظیف فله در مقایسه با بسته بندی های کتابی بسیار مقرون به صرفه بوده و در مکان هایی که استفاده زیادی از آن می نمایند به صورت رولی تهیه می گردد.

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پارچه تنظیف رنگی

پارچه هایی که در دسترس خریداران قرار می گیرد در انواع و اقسام مختلفی هستند که با مشخصات منحصر به فردی مورد کاربری قرار می گیرند. پارچه تنظیف رنگی از جمله محصولا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما