تنظیفان
خانه / پارچه تنظیف / فروش پارچه تنظیف بیمارستانی کیلویی

فروش پارچه تنظیف بیمارستانی کیلویی

 پارچه های تنظیف، نوعی از پارچه های نخی است. در اصطلاح علمی به این نوع از پارچه ها اسپان باند گفته می شود. این پارچه ها به دلیل رنگ بندی گوناگون، ضخامت ها و سایز های مختلف، و قیمت مناسب، اهمیت بالایی به خود اختصاص داده است. به طوری که در بسیاری از صنایع و تجهیزات از آن استفاده می گردد. یکی از مکان هایی که در آن پارچه تنظیف به وفور یافت می شود، بیمارستان هاست. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با پارچه تنظیف بیمارستانی صحبت بکنیم. پس با ما همراه باشید.

فروش پارچه تنظیف بیمارستانی کیلویی

رنگ بندی پارچه های تنظیف بیمارستانی

رنگ بندی پارچه های تنظیف بیمارستانی

در بیمارستان از پارچه تنظیف به وفور استفاده می شود. در ادامه به ذکر برخی از این مصارف می پردازیم:

  • استفاده به عنوان ملحفه یکبار مصرف برانکارد( و یا بک بورد)
  • ملحفه بیمار
  • لباس اتاق عمل
  • کلاه پزشک
  • البسه بیماران
  • کاور تجهیزات بیمارستانی

پارچه های تنظیف در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند. در واقع رنگ بندی پارچه های تنظیف بسیار گوناگون است. این موضوع در برخی اماکن مثل بیمارستان، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال در بیمارستان، افراد و اقشار گوناگونی در حال خدمت رسانی هستند. یکی از راه های ایجاد تمایز، بین کادر بیمارستانی و مریضان، استفاده از رنگ های مختلف می باشد. همین امر باعث ایجاد تمایز شده، و از  هر خطا و اشتباهی جلوگیری می کند.
یکی دیگر از ویژگی های پارچه های تنظیف، ضخامت های گوناگون و متنوع آن می باشد. این امر باعث می شود که این پارچه ها، در فصول مختلف قابل استفاده بوده، و در هر فصل ضخامت مناسب را برای تهیه البسه انتخاب کنند.
این پارچه ها به دو دسته ی سه لایه و چهار لایه تقسیم می شوند. به دسته ی سه لایه(sss) و به دسته ی چهار لایه(sms) گفته می شود.

قیمت عرضه پارچه تنظیف به صورت عمده

قیمت عرضه پارچه تنظیف به صورت عمده

همینطور که در بالا نیز ذکر شد، پارچه های تنظیف از تنوع بالایی برخوردار است؛ و به همین سبب با تنوع قیمت نیز همراه است. به دلیل نوسانات اخیر، توصیه می شود جهت اطلاع از قیمت پارچه تنظیف، با کارشناسان با تماس حاصل فرمایید.
در صورتی که تمایل به خرید این پارچه ها به صورت عمده دارید، سعی کنید از شرکت تولیدی خرید خود را انجام دهید. در این صورت به دلیل حذف واسطه، قیمت تمام شده برای شما کاهش خواهد یافت. همچنین قبل از خرید، با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران ما شما را در انتخاب ضخامت، رنگ، و تعداد لایه های مناسب پارچه راهنمایی خواهند کرد.
امیدوارم که مقاله ی فوق، شما را در خرید این محصول، راهنمایی کرده باشد.

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پارچه تنظیف رنگی

پارچه هایی که در دسترس خریداران قرار می گیرد در انواع و اقسام مختلفی هستند که با مشخصات منحصر به فردی مورد کاربری قرار می گیرند. پارچه تنظیف رنگی از جمله محصولا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما